Ebben a mai felgyorsult világban a leggyorsabb fejlődést, és a legkiterjetebb érdeklődői kört ezen online platformok segítségével érhetjük el legkönyebben.
Azonban nem mindegy mit és miért használunk. Érdemes ezt az elején átgondolni, és megtervezni. Néha a kevesebb több tartja a mondás. Itt ez úgy értelmezendő, hogy megvizsgálva a termékünket vagy szolgáltatásunkat, a célközönségünket és az értékesítési metódusokat, leszűrhetjük melyek azok a felületek amelyek relevánsak lehetnek számunkra.
Azután, hogy felmértük mely platformokat elengedhetetlen használnunk, meg kell terveznünk a megjelenő tartalmakat. Ez egy előre tervezhető azonban folyamatos és következetes munkát igénylő folyamat.
Érjen el gyors növekedést PPC kampányok segítségével.
Ez a hirdetési forma nagyon eredményes, és dinamikus lehet. Azonban érdemes oda figyelni, vagy szakértő segítségét kérni, hiszen itt kattintások után fizetünk.
Rendbe kell lenni az oldalnak ahova az érdeklődők landolnak, mint dizájn mint SEO szempontból. A kampány beállításoknak pontosaknak kell lennie, releváns kulcsszavakat kell a hirdetésnek tartalmaznia. Célközönség létrehozása, inportálása.
Egyszerű autómatizált folyamatoktól mint például hírlevelek, ajánlatok vagy kuponok kiküldése, profi lead generáló autómatizált folyamatokat is összerakhatunk, amelyeket akár látogató aktivitáshoz pédául egy linkre kattintás vagy egyéb más a honlapon történő cselekvéshez is köthetünk.
Hatékony, és gyors módja a kapcsolat tartásnak, az újabb vásárlásra való ösztönzésnek, vagy akár a bizalom építésnek.
POP UP megoldások. Eladás ösztönzés, lista és kapcsolat építés. Használatukkal a látogatókat azonnali vásárlásra tudjuk ösztönözni és újabb vásárlásokat generálhatunk. Gyorsan és hatékonyan tudjuk a látogatókat feliratkoztatni a hírlevelünkre, így a későbbiekben egyszerűbben vásárlásra bírhatjuk őket.
Látványos, és eredményes megoldás a honlapon, direkt ajánlatokkal tudjuk célozni a látogatókat, mint egy fizikai shopban az eladó.